piątek, 3 kwietnia 2015

Wyzwanie #4: mapka - DT Skarbnica Pomysłów

Przez jakiś czas byłam bez internetu, ale i przez jakiś czas byłam bez komputera, trochę to trwało wszystko, nawet bardzo trochę, ale dziś znowu jestem u siebie, nie muszę grzecznościowo gdzieś wstawiać postów, więc teraz powinnam o czasie wszystko wklejać  i mam nadzieję, że nie będę miała już więcej takich kłopotów. Na wyzwanie z mapką w Skarbnicy Pomysłów przygotowałam tą oto karteczkę, ale tylko to jedne zdjęcie mi się zachowało, więc wyjątkowo nie zanudzę Was taką ilością zdjęć jaką zawsze wstawiałam :D.




Udfordring # 94 forårsfarver/påskefarver use Springcolors / eastercolors



mapka ;


2 komentarze:

  1. Aldeles nydelig,tusen takk for at du er med på utfordring
    hos Card and Scrap,
    klem Bente:)

    OdpowiedzUsuń
  2. What a beautiful card you've made. Thank you for joining in the challenge here at Card and Scrap.
    Best regards, Anette

    OdpowiedzUsuń