czwartek, 26 marca 2015

Come Fly With Me Challenge - DT The Sisterhood of Crafters

Tematem nowego  wyzwania w The Sisterhood of Crafters jest coś latającego, u mnie jest to ptaszek na gałęzi na kartce wielkanocnej, dopiero 10tej wielkanocnej. Ale będzie ich jeszcze kika, chociaż czas mnie goni strasznie, tym bardziej, ze nic nie mogłam przez jakiś czas robić wcale, ale teraz już wracam i działam :) .


613 Avenue Create #116 Anything Goes
Project Prezent #5 W kształcie jajka

Scrapy Land #14 Spring and/or Easter PLUS using any brand of die Scrapy Land sells. - Sizzix,  La-La Land Crafts
CraftBar 

Wyzwanie nr. 17 - "Wiosna z jajem"



















8 komentarzy:

  1. Such a beautiful Easter card! I love the big pretty egg and all those gorgeous flowers around it! Thanks for playing along with us at Scrapy Land Challenge #14!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kompozycja i wspaniałe kolory. Dziękuję za udział w wyzwaniu dla CraftBaru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie sądziłam, że pisanka w fioletowej kolorystyce, może się tak ładnie prezentować! Miło mi, że wzięłaś udział w wyzwaniu na blogu Project Prezent. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepieknie! dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBaru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pęknięcie/rozdarcia -robią fajne wrażenie. Super pomysł. Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń