czwartek, 25 września 2014

Dziś wyjątkowo .... i to nie kartka :)

Tak mi jakoś dziś wesoło i mam nadzieję, że nic mi dziś nie zmąci mojego dobrego humoru, który mam  między innymi dzięki temu, że właśnie od dziś jestem w DT PR SZOK . Jestem z tego powodu bardzo wzruszona i  przeszczęśliwa i dziękuję  koleżankom  z teamu za zaproszenie, i przede wszystkim za zaufanie :) .





 Jest to już moje drugie DT, bo przecież od lipca jestem w Polkadoodles, więc tym bardziej się cieszę, że to co robię może rzeczywiście kogoś inspirować, ale cieszę sie również tym, o czym nie wspomniałam jeszcze nigdzie, że nadal pozostaję jako Gościnna Projektantka w Namaste i do końca roku w Card Manii -  gdzie zostałam zaproszona również do DT od przyszłego roku. Mam więc to przyjemność, że jestem tam, gdzie rzeczywiście czuję się wspaniale, w miłym towarzystwie i miłej atmosferze :) :) :) . Sama radość, aż chce się tworzyć :) .


Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .


10 komentarzy:

  1. Gratulacje! Piękne prace tworzysz, więc wyróżnienie jak najbardziej zasłużone! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twórz Kochana twórz bo my wszyscy czekamy na Twoje cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ilonka, cieakwa jestem, gdzie sie jeszcze spotkamy ;)

      Usuń
  3. Zawsze czekam na następną :) Powodzenia i trzymam kciuki !

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu gratuluję :)) wiesz że bardzo Ci kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No moja Droga... Poznali się na mistrzu to i Cię wszędzie chcą ;) gratuluję Ci serdecznie tych Twoich sukcesów szkoda tylko że krzyżyki cierpią... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasia. a xxxx nie cierpią bo cierpliwie czekają i wrócą do łaski na pewno, tego się nie da przecież zapomnieć :) :)

      Usuń
  6. Moje gratulacje! Wybór do DT jak najbardziej zasłużony. Twoje inspiracje są wspaniałe :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń