niedziela, 6 lipca 2014

Poszarpana kartka ślubna :)

Ta kartka powstała w wyniku trzech wyzwań , ślubnego ze stempelkiem, błyskotek, których u mnie na kartce sporo, w postaci kryształków a także brokatu na różach i tiulu oraz poszarpanego papieru, ale również dlatego , że zachciało mi się ułożyć po prostu bukiecik ślubny. Czyli na tej kartce jest i delikatność koronek, warstw mnóstwo i bardzo wyrazisty bukiet, nawet wcale nie za delikatny :) .



Użyłam  zielony  papier czerpany z Namaste :)


Poszarpaną kartkę ślubną zgłaszam na wyzwania :

Galeria Rae Wyzwanie nr 38 – P jak… absolutnie pierwsze moje skojarzenie, to co lubię najbardziej robić ........ Poszarpana Kartka ;) - Wyróżnienie 

Diabelski Młyn Wyzwanie tematyczne - BŁYSKOTKI

Scrapcafe 684! Wyzwanie lipcowe ŚLUBNE (3)














































Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .

17 komentarzy:

  1. Cudowna kartka ... a te kwiaty mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycająca kartka, bukiet jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bukiet naprawdę wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  4. Well done, I love all the flowers, AMAZING!!!
    Hugsss, Gaby

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna kartka, świetna kompozycja :) dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) , a wiesz, ostatnio coś mnie naszło na te poszarpania/darcia i nie chce mnie to wcale opuscić jakoś :)

      Usuń
  7. Rewelacyjnie poszarpana z cudownym bukietem kwiatów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile tu warstw. Jakie to piękne! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Cafe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka, bukiet fantastyczny i cudnie poszarpana ;-)
    ps. Dziękuję za udział w wyzwaniu Galerii Rae

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna
    zachwycająca kompozycja kwiatowa

    OdpowiedzUsuń
  11. Bukiecik piękny. Muszę się odważyć na szarpaną kartkę. Dziękuję za inspirację

    OdpowiedzUsuń