poniedziałek, 28 lipca 2014

CMC#52 Vacation or Travel - GDT Card Mania

W zasadzie to dzisiaj powinnam po raz ostatni  raz inspirować dla Card Manii, jednak jeszcze nie kończy się moja zabawa na tym blogu, gdyż zostałam zaproszona ponownie i zostaję do końca roku :) :) :) .

Dzisiaj tematem wyzwania jest Vacation or Travel, czyli wakacje albo podróże, tak więc ja zaszalałam, nietypowo jak na mnie, wspomnieniami z podróży morskich, może sa to ukryte moje marzenia, żeby znależć się na statku albo chociaż pochodzic ponownie po plaży i pozbierać muszelki :) :) . Być może, tak czy siak ja Was serdecznie zapraszam  na to wyzwanie,  róbcie to co Wam  do głowy tylko przyjdzie, pamiętajcie, że możecie wygrać wspaniałe nagrody. I tak oprócz cyklicznego sponsora Hobbisimo , który i tym razem oferuje 3 vouchery na zakupy w sklepie, każdy na 10 BGN, również i  Simply B Stamps ma dzisiaj  jeden $10 gift voucher do zaooferowania, więc bierzcie się do pracy i przyłączcie sie zobawy.












Skarbnica Pomysłów Wyzwanie miesięczne - lipiec - Wyróżnienie


Galeria Rae Wyzwanie nr 39 – Kwadratowo i podłużnie
Fabryka  212 Задание №7 "Морская палитра" - TOP 5

613Create Avenue Create #82 Anything Goes








































Dzisiaj  zostałam wyróżniona karteczką z dziewczynką w The Shabby Tea Room  , dziękuję , wow !!! :) :)


Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .

21 komentarzy:

  1. Fenomenalna, warstwowa i niezwykle klimatyczna karteczka!!! Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Just wonderful! I love the nautical feel with the blues and browns and all the little shell! Makes me want to buy a boat! Ha! Hugs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Also, what does the contest sign say? Four guidelines?? What were they?

      Usuń
    2. Thank you so much hun :) . But of which challenge are you talking about, Card Mania - Vacation/Travel or Polish Skarbnica Pomysłów ??? :) If you mean about the Polish challenge you have to use string, sentiment and there should be without flowers :) . Hugssss :)

      Usuń
    3. Yes, that was the one I meant. Thank you. I love using flowers, that part must have been hard!! HA!

      Usuń
  3. Super kartka, aż chciałoby się nad morze.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi Anna. Finally found your blog. Have put it in my favorites so I don't lose it again your card is gorgeous can see why they asked you to stay thanks for visiting my blog and leaving such a nice comment. Sue xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Очень красиво!!!
    Спасибо от блога "Фабрика 212"!

    OdpowiedzUsuń