poniedziałek, 16 czerwca 2014

Liftowania u Groszka ciąg dalszy :)

Słuchajcie, zdążyłam, za chwilę zakończy się czas dodawania prac u Groszka, co prawda nie jest to konkurs, nie jest to wyzwanie, nie mniej jednak ja staram się zawsze bynajmniej za każdym razem zrobić swój nowy lift, czasami nawet i po czasie, ponieważ polubiłam te Cardlifty u Groszka i nie wiem co by się miało stać, żebym nie brała w nich udział. Może jedynie nietypowa, choć bardzo piękna kartka fortepian może sprawić, że skapituluję :P , bo zadanie nie lada trudne. Ale wracam do aktualnego liftu Lakuny, pięknej pracy, przyznacie sami, choć moją wyobraźnią chyba za bardzo poszarżowałam i nie wiem, czy dopatrzycie się podobieństwa, za co Lakunę serdecznie przepraszam, ale coż kiedy ja poparta wyzwaniami, jak zwykle, tym razem chociażby kolorystycznym i  z guzikami, uparłam się na nowe papiery Studia 75 Panna Oliwia  i na te cudne kwiaty od Gosi, których dostałam nową dostawę, musiałam więc to jakoś do kupy skleić, żeby mi całość pasowała. choć nie ukrywam, że jak dla mnie ten u góry kwiatek mółby jednak być ciup mniejszy, owszem w kolekcji znajduje się i mniejszy, ale bardziej różowy i w zasadzie długo się upierałam, żeby właśnie ten mniejszy tu dołożyć, przez co kartka leżała dwa dni prawie niezrobiona. Gdy kwiat , ten różowy, został zastąpiony tym właściwym , momentalnie kartkę skończyłam. Tak na gorąco nie jestem w stanie ocenić efektu, ale chyba ta kartka nawet mi się raczej podoba :) .

  Listki z papieru czerpanego z Namaste :) .



Projekt Wagi Ciężkiej Wyzwanie - Zainspiruj się zdjęciem  - Byłam Najlepsza

Card and Scrap Ny udf. # 78 Brug Knapper.
Marianne's Design Divas Flowers challenge  CR1201,  LR0138 , LR0150
Polkadoodle Challenge Wk 24 - Somewhere over the rainbow
Hobby Cutz Challenge  52 - Lace & Bows
Charisma Cardz SPARKLE AND SHINE (GLITTER)





















































Ostatnio wybrano moją kartkę z ślubną z kwiatami jako  PERFECT PINKIES w In the Pink a także wyróżniono karteczkę komunijną dla  Brajana w  Crafty Moly , bardzo ,bardzo się cieszę i dziękuję :) 

Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .

18 komentarzy:

  1. Wow it is beautyful.
    Tak for at du er med på udfordringen hos os i Card and scrap.
    DT Sanne

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo..bardzo ładna :) Tyle warstw i piękne kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, jaka śliczna, ile różności -guziki, koronka, szydełkowe kwiatki;a różowe kwiatki cudne!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Such a pretty card. Thank you for joining in with our 'Somewhere over the rainbow' challenge at polkadoodles http://polkadoodle.blogspot.co.uk/2014/06/wk-24-somewhere-over-rainbow.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Fabulous card, so pretty. Thanks for joining us at Polkadoodles.

    OdpowiedzUsuń
  6. Great card. The distressing is a wonderful touch. Thanks so much for playing with us, this week at Hobbycutz! We’re so happy you linked up with us! ~~Sammibug~~ DT Member For Hobbycutz

    OdpowiedzUsuń
  7. What a lovely creation. Love the colors! Perfect for our challenge at Hobby Cutz. Thank for playing. We hope to see you next time. Good luck

    OdpowiedzUsuń
  8. slicznie :)) bardzo mi sie podoba w jaki sposob "przetarlas" papier :)) dziekujemy za udzial w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful Thanks for joining the Polkadoodles challenge good luck and hope to see you again soon. Xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful card.
    Thanks for joining us at Card and Scrap.
    Gitte.

    OdpowiedzUsuń
  11. ale słodka :))) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, ależ się cieszę, dziękuję za wyróżnienie :)

      Usuń
  12. Beautiful card and gorgeous flowers. I saw your artwork on Marianne Design Divas
    Gr Elly Is

    OdpowiedzUsuń