wtorek, 6 maja 2014

Zawieszka dla mojej Mamy :)

Dla mojej mamy postanowiłam z okazji Dnia Matki zrobić wesołą, kolorową zawieszkę, nie kartkę . Żeby mogła sobie na ścianie powiesić u siebie w pokoiku, a nie stawiać, jak robiła to do tej pory, w salonie. Taki malutki osobisty prezent :) .


Zdjęcie zrobiłam na jej ulubionej Magnolii, z ostatnim już kwiatkiem :) .



 Digi od Janet ,  listki z papieru czerpanego z Namaste a także  róże na tiulu, sznurek i  pomponiki białe z Lemoncraft :) .


Zawieszke dla mojej mamy posyłam na wyzwania :

CraftBar (do 10 maja) - WIOSENNA ZAWIESZKA - tusz, farba akrylowa -  Wyróżnienie

Artimeno (do 12.05.) - Wyzwanie#24: Dzień Matki

The Shabby Tea Room Week #217 - 'Pretty Prints'

















































 A właśnie a propo's digów od Janet to zapomniałam się pochwalić, że dostałam już aż trzy zestawy digów od Digital Paper, jako wygraną w wyzwaniu w Card & Scrap :


















Ale również wykrojniki od Marianne Design, jako wygraną w tym samym wyzwaniu, trzeciej części nagrody jeszcze nie dostałam, ale ja jestem już i tak zachwycona tym co mam, sami przyznacie, że nagrody rewelacyjne są :) .


A na koniec coś równie miłego, otóż wczoraj moja ślubna karteczka została wybrana jako Honorable Mention w The Shabby Tea Room , bardzo się cieszę i ślicznie dziękuję :) . 


Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .

13 komentarzy:

  1. You tag is simply beautiful! I'm sure your Mother is going to love it :) What wonderful designs by Janet, I just adore her collages and images! Thanks so much for joining us at The Shabby Tea Room!

    OdpowiedzUsuń
  2. Very pretty heart/tag!! Beautiful!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna i pełna uroku zawieszka, bardzo mi się podoba!
    Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca i bardzo ładnie skomponowana. Mama będzie zapewne zachwycona takim podarkiem. Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful Label
    Thanks for joining us at the Shabby Tearoom.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, urokliwa zawieszka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu, DT Artimeno.

    OdpowiedzUsuń