niedziela, 30 marca 2014

Haftowana ozdoba wielkanocna

Do tej pory robiłam kartki wielkanocne dla kogoś, teraz postanowiłam , że jednak zrobię coś dla siebie, ale nie kartkę , tylko ozdobę wielkanocną z haftem, prawdopodobnie będzie to zawieszka na kominek , jednak ostateczną decyzję podejmę przed samymi świętami. I tak haft kurczaczka oprawiłam w mój nowy nabytek, piękną ramkę, ozdobiłam oczywiście kwiatkiami całość, jako  że pod spodem jest również podklejona taka sama ramka i środek, tył ozdoby wygląda jak najbardziej estetycznie, więc może wisieć gdziekolwiek :) .







Haftowaną ozdóbkę wielkanocną posyłam na wyzwanie :

Na strychu Wielkanocne wyzwanie



Pracownia Rękodzieła Szok Wyzwanie #4 NIE MOŻE BYĆ KARTKĄ
lecz dekoracją świąteczną Z WYKORZYSTANIEM PAPIERÓW DO SCRAPBOOKINGU!


MY SHERI CRAFTS CHALLENGE #130 - Anything But A Card



































W planach mam jeszcze jedną dekorację wielkanocną z haftem :) .

Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .

5 komentarzy:

  1. woooow that's totally stunning!!! Love the details on this! BTW you might want to check out my post here http://crafting-vicky.blogspot.ca/2014/03/winners-posts.html :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderful cross-stitch and love the way you framed it!


    Thanks for sharing with My Sheri Crafts

    OdpowiedzUsuń
  3. Radosny akcent świąteczny! Podoba mi się takie ujęcie wielkanocnego tematu.

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK :)

    OdpowiedzUsuń