niedziela, 18 sierpnia 2013

Sweterkowa kartka z kieszonką :)

Po strzępieniu i warstwowaniu czas na coś delikatnego , minimalistycznego wręcz , bez żadnych kolorowych ozdób , kwiatów , tylko papier , serwetki ,       w zasadzie to tylko jedna serwetka i mały dodatek czerwonego , czyli serce       i kryształki . Jest to kartka ślubna z kieszonką na sentencję i nie tylko :) .






Posyłam ją  na wyzwania :)

Diabelski Młyn  clean & simple



Blog Sklep Ewa




Card Crafter's Circle



Tak wygląda kartka po wyciągnięciu serca , którego nie przykleiłam celowo , żeby można było bezproblemowo ....



..... wyciągnąć z kieszonki piękną sentencję Naszego Papieża  :)













Wow , jestem w TOP 3 w wyzwaniu w Card Crafter's Cirkle  :))))



Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .


3 komentarze:

  1. A ten sweterek to naprawdę sweterek czy taki papier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiatki z marynarki to i sweterek ze sweterka ....jednak nie, to tylko papier ,juz mi sie skonczyl niestety :(

      Usuń
  2. Super :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu DM :)

    OdpowiedzUsuń