niedziela, 2 czerwca 2013

Szarpana kartka - mój tajny projekt

Postanowiłam tę kartkę zrobić dla Mamy , na jej imieniny , co prawda ma je dopiero w lipcu , ale w tym roku w tym czasie nie będzie jej w domu , więc chciałam się znacznie wcześniej przygotować. Dlatego jest to tajny projekt.  Bo nawet jeśli mamy z Mamą w jakichś sprawach zupełnie inne zdanie , to cokolwiek zrobię , czy haft , czy kartki ,  zawsze ją pytam co o tym sądzi , co poprawić ( zresztą podobnie i córek ) i  liczę na jej małą podpowiedź. Tym  razem jednak nie mogłam jej przecież zapytać :) . Moja mama sama tworzy różne piękne , chociażby szydełkowe rzeczy , kiedyś nawet poświęcę temu jeden post.

Kartkę , według kursu Scrapowego Pasa Startowego , zrobiłam już dzień wcześniej , ale stwierdziłam, że jednak w złej kolejności ułożyłam papier , tym bardziej wzorzystym na górze i tekturka , którą wybrałam do tego projektu , po prostu się nie odbijała na nim. Toteż zrobiłam drugą wersję , z mniej wzorzystym papierem na górze i od razu jest lepiej :). Jako , że niczego dobrego się nie wyrzuca , tą z  " wzorzystym do góry "  także już zrobiłam ( czeka tylko na mały dodatek , ale to dopiero dokupię na Zlocie 8 czerwca ) i ona  też już ma swoje przeznaczenie  :) .


A oto i moja wersja kartki imieninowej dla Mamy





Jako że ta szarpana kartka robiona jest według kursu Scrapowego Pasa Startowego zgłaszam ją na Wyzwanie " Szarpana Kartka " http://scrapowypasstartowy.blogspot.com/2013/05/kartka-na-kazda-okazje.html




Jako , że moja mama uwielbia kwiaty , namiętnie zajmuje się nimi w ogrodzie , zawsze ma ich bardzo dużo  w wielu kolorach , czerwonych , niebieskich ,żółtych , różowych , postanowiłam więc , że moja kartka będzie symbolizować jej ogród i ze względu na te cztery wymienione kolory użyte w mojej pracy , a także piąty zielony , jak również na to ,że wykorzystałam ponad pięć kwiatów , zgłaszam ją na Wyzwanie Gościnnej  Projektantki Doris  http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2013/05/wyzwanie-goscinnej-projektantki.html










Ze względu na wykorzystanie papieru w odcieniach szarości zgłaszam ją  na Wezwanie " Na szaro " do Piątku 13 http://www.p13.com.pl/2013/05/wyzwanie-numer-2-challenge-number-2.html






Ta kartka to wczorajszy efekt mojej pracy toteż wędruje również  do sympatycznej Titanii http://titania-wales.blogspot.com/2013/05/sonce-trawa-tworczy-weekend-82.html
























Jak myślicie, spodoba się kartka mamie ??? :)


Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .



16 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kartka, śliczne warstwy!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodoba się - na pewno!
    Super są te szarpania!
    Korcą mnie do spróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem że to pytanie retoryczne, tak? ;) oczywiście że się spodoba... ja jeszcze swojej na wyzwanie nie zrobilam, ale jak patrzę na te już wstawione to zadaję sobie pytanie: z czym do ludzi??? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, kiedy zawsze tak mówisz, to wiem ,że szykujesz coś oryginalnego :)ja już Ciebie poznałam na wylot :)

      Usuń
  4. Śliczna kartka :) Serdecznie dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i romantyczna kartka :))
    Dziękuję za udział w wyzwaniu "W kolorach tęczy "

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa kreacja kartkowa i ile warstw!
    Na pewno zachwyci mamę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka i z pewnością zachwyci mamę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super warstwowanie :) te kolorowe kwiatki zdecydowanie przełamują szarość sprawiając że kartka nie jest smutna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastycznie sobie poradzilas, piekna kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka piękna, przestrzenna, a te kolorowe kwiaty na szarym tle - cudo! :)
    Pozdrawiam,
    Ingree

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna kartka
    i również podoba mi się kontrast tych kolorowych kwiatów

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękujemy za udział w wyzwaniu.
    Pozdrawiam serdecznie, Kasia

    OdpowiedzUsuń