wtorek, 11 czerwca 2013

Mój pierwszy tag

Uwielbiam kwiaty , w ogródku kwitnące , na zdjęciach , storczyki w doniczkach , uwielbiam kwiaty wyszywać ale niestety nie lubię kwiatów w wazonie , wydają mi się wtedy takie ulotne,dlatego też  takich kwiatów nie lubię dostawać .

Nie wyobrażam sobie więc mojego pierwszego taga bez kwiatów , jest on kolorowy i z przesłaniem , symbolizuje to , co od lat  dotrzymuje mi kroku i to w różnej formie , moją pasję .





Jako , że do zrobienia użyłam również wstążki zgłaszam go na Wyzwanie Wstążkowe Frezji






http://projektwagiciezkiej.blogspot.com/2013/06/wyzwanie-wstazkowe-frezji.html




Także na Czerwcowe Wyzwanie Tag Digital Paper



http://madebyjanet.blogspot.it/search/label/Wyzwania

Mój tag nutkowy posyłam również na Wyzwanie Na Majową Nutę





http://byfema24.blogspot.com/2013/05/wyzwanie-majowe-6-31-maja.html


A jako , że użyłam i pozytywnego przesłania, i stempla , i tuszu na Wyzwanie Srapowego Pasa Startowego





http://scrapowypasstartowy.blogspot.nl/2013/06/tag-z-pozytywnym-przesaniem.html


no i tradycyjnie na weekend twórczy do Titanii  http://titania-wales.blogspot.co.uk/2013/06/ciepo-cieplej-ciepeko-tworczy-weekend-83.html




























Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .





17 komentarzy:

  1. Bombowy. Ja niestety nie dam rady zrobić swojego z braku czasu więc sobie odpuszczam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet moje ulubione nutki :P Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasję w życiu trzeba mieć! Dziękuje za udział w wyzwaniu SPS.

    OdpowiedzUsuń
  4. Według regulaminu SPS pracę można zgłosić dodatkowo tylko na jedno inne wyzwanie - http://scrapowypasstartowy.blogspot.nl/p/zasady-wyzwan.html, a Twoja praca jest podlikowana do pięciu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weekend u Titanii nie jest wyzwaniem akurat , czyli do 4 . Dziękuję serdecznie za zwrócenie mi uwagi, być może masz rację, tylko czemu tak anonimowo ;).Ja od niedawna i robię kartki , i wysyłam je na wyzwania , ale zanim to zrobiłam pierwszy raz , rozejrzałam się po innych blogach , gdzie prace, jeśli tematycznie pasowały ,były wysyłane do wielu wyzwań :)

      Usuń
    2. Potwierdzam :) Twórczy Weekend (u mnie na blogu) jest zabawą typu "blog hop" - nie wyzwaniem :)

      Usuń
  5. U lalal widzę piękny kolorowy bukiet :) ślicznie wyszedł Ci ten tag :) i faktycznie byłyśmy razem na warsztatach Brieses :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tag cudny, kolory kwiatów niemal zmuszają do uśmiechu! :) I nic się nie martw, w zasadach SPS nie ma informacji, że pracę można zgłaszać TYLKO na jedno inne wyzwanie, przynajmniej ja to tak rozumiem.
    1. Praca na wyzwanie musi być nowa (można ją jednocześnie zgłosić do innego wyzwania).
    Tak więc powodzenia ;)
    Pozdrawiam,
    Ingree

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny tag i świetnie uwarstwowany!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny tag! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny tag. Nutki mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety maszynki jeszcze nie posiadam,ani wykrojnikow,wiec w wycinanki ratuja mnie zawsze dziewczyny. Akurat te nutki i inne cudenka przywiozla mi Biedronka na Zlot :).

      Usuń
  11. Dziękuję za udziała w wyzwaniu - oraz gratuluję wyróżnienia i wszystkich zebranych głosów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń